کلید لمسی ریموت دار

کلید لمسی ریموت دار

آیا تا به حال به این فکر کرده اید از راه دور، کنترل روشنایی خانه را به دست بگیرید؟

این راه دور می‌تواند حتی از یک شهر یا کشور دیگر اتفاق افتد!

در قدیم، افراد وقتی به مسافرت می‌رفتند، معمولا لامپ خانه را روشن می‌گذاشتند تا امنیت آن را افزایش دهند.

چنین کاری نه تنها باعث افزایش امنیت نمی‌شد، بلکه به سارقان ثابت می‌کرد کسی در خانه نیست! وگرنه دلیلی ندارد چراغ یک خانه در تمام ساعت شب، روشن باشد.

اما با کمک کلید لمسی ریموت دار، دیگر کسی متوجه عدم حضور شما در خانه نخواهد شد. هنگام غروب لامپ ها را روشن کنید، آخر شب هنگام خواب، خاموش کنید. (حتی اگر حوصله چنین کاری را ندارید یا فراموش می‌کنید، می‌توان این برنامه را برای کلید هوشمند تنظیم کرد تا به صورت اتوماتیک انجام شود)

البته که با پیشرفت تکنولوژی، راه های بهتری برای افزایش امنیت خانه وجود دارد، اما پیش پا افتاده ترین راه، روشن و خاموش کردن چراغ های خانه است.

از بحث امنیت که بگذریم، استفاده از کلید هوشمند کنترل از راه دور، بسیار لذت بخش است. تصور کنید هنگام خواب در حال فیلم دیدن هستید، بعد از پایان فیلم، همه ما دوست داریم بدون بلند شدن از رختخواب، لامپ را خاموش کنیم. (این ساده ترین استفاده از کلید لمسی ریموت دار است)

یا در شب های تابستان، حوالی نیمه شب که هوا خنک است، خاموش کردن کولر آبی کاری دشوار به نظر می‌رسد که ممکن از خواب را از سرمان بپراند. (راه حل، همان کلید ریموت دار است)

در اینجا منظور از ریموت، اپلیکیشن موبایل می‌باشد که رابط بین شما و کلید خواهد بود و هر دستوری را که بخواهید، می‌توانید برای کلید ارسال کنید.

در این مطلب کوتاه، سعی کردیم شما را با کلیدهای هوشمند لمسی یا همان کلید لمسی ریموت دار آشنا کنیم. برای دیدن انواع کلیدها، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دیگران سرچ کرده‌اند:

کلید لمسی کنترل از راه دور، کلید هوشمند با اپلیکیشن، کلید لمسی و کنترلی

جستجو مطالب
جستجو کردن
جدیدترین مطالب
جدا کننده
عضویت در خبرنامه